Afterwork



Idag är det dags för AFTERWORK öl med brudsen:)
Igår på min lediga dag så spenderade jag några timmar i solen på min balkis tillsammans med Lina, saknat dig tjejen! Sedan mötte jag upp Andreas för att köpa mig en riktigt snygg ny hojj! Älskar den, ska lägga upp bild på den snarast. Tack zandra för att du tipsa mig om den, nu får vi cykla runt som två nördar med exakt likadana hojjisar;)

På kvällen så plocka vi upp Johanna, körde lite singstar hemma hos mig, blandade lite drinkar och möta sedan upp resten av packet på Tiffany, och från att ha varit 12 så var vi bara 4 som gick vidare till Söder Teatern sen och skakade lite rumpa.

Bästa av allt var nog ända att få mysa ner sig mellan Andreas och Johanna i sängen, mina gullungar! ÄVEN fast jag var tvungen smita ut och lägga mig i soffan efter ett tag för en viss person snarka och znoosade lite för högt, så var det ändå dubbelmys.

See you tonight!







Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0