Chinos och skinnjackan

Äntligen fick jag strejka från min vinte/höst kappa och dra på mig ett par tunna chinos och min älskade skinnjacka. Vaknade av att syster plingade på dörren så körde vi lite singstar, åt frukost och så tog jag en snabbdusch för att sedan spendera hela dagen ute i solskenet! Så mysigt som jag haft det idag var det länge sen jag hade. Tankar på jobbigheter lades åt sidan och njöt istället av sällskapet och den varma solen. Vi gick hemifrån mig ända ut på djurgårn där vi fikade på "lilla hasselbacken" för att sedan ta färjan tillbaka.

Köpte även ett till spel till min singstar- samling, just nu har jag: ABBA, Svenska schlager och party skivan.

Avsutade dagen med att lära syster äta sushi vilket gick relativt bra förutom att hon sa "gott, men man kan få dubbelmeny för de pengarna på donken!" haha, sötnos, du slipper ju såsrumpan ialf;)

Jobb hela helgen nu, lite drinkkväll imorgon dock hemma hos Zandra som numera bor på mitt söder.

Godnatt people!


syster










Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0