Plankstek på Mest

Igår så hade jag en spontandejt med Natta på Mest på götgatsbacken där vi åt plankstek (hur underbartgott som helst) och ett par glas, lagom för att känna oss lite runda under fötterna när vi gick mot vår chaffis som stod nere vid slussen och väntade på oss.

En massa tjatter blev det, mest om jobb, framtiden, skvaller, skitsnack och allt sluta med det populära ämnet sex som alltid våra samtal slutar med känns det som haha.

Tack gumman för en underbar kväll och jag har redan fixat ledigheten till midsommar så det är spikat! Hoppas det även löser sig med våra gotlandsplaner.

Dags för mig att börja jobba, ska bara kila iväg och köpta lite trosor och strumpor då jag inte pallat tvätta sens österrike.. Ciao!






Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0