uppsydd studentdress

Nästa helg är det dags för vit-partyt och jag var inte långsam med att införskaffa en ny klänning. Men den känns alldeles för kort så jag ska lämna tillbaka den. Hittade istället min student klänning när jag grävde i garderoben. Provade den och den passade fortfarande! Men den kändes istället en aning för lång så i förmiddags så satt jag i solen och sydde upp den ca 8 cm och resultatet blev kanon!


Från min student 2007 - jag andra från höger. mina knän syndes knappt i klänningen

   
Nu kan man t.o.m ana lite lår! Perfekt längd.







Kommentarer
Postat av: sandra olsson

Hallå! Nu har jag hittat till din blogg, kul! Hahahaha var helt säker på att det var jag på den där student bilden så sparade den (hon den brunhåriga). Glag blev jag för jag har inga bilder från flak-åkandet. Sen så tyckte jag det var lite konstigt eftersom jag hade en helt annan klänning på mig, åkte inte ens flak med dig när jag tänker efter. Fatta nada, trög som man är men sen så gick det upp för mig att det förmodligen inte var jag.... Men vem är det? Anna eller? Här försöker jag sno någon annans identitet. "titta här är jag när jag tog studenten" :p KRAM

2009-05-13 @ 10:01:11
Postat av: caroline

haha söt du är! nä det är Martinas kompisar:) jag är näst till höger. kul att du trodde det var du;)

2009-05-19 @ 23:29:47
URL: http://humlerum.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0