Valborg



Så vart det valborg också, känns inte alls lika spännande som för 3-5 år sedan när man var i sitt fjortisstadium. För det är ju egentligen det, Valborg är fjortisarnas festdag då man dricker burköl, munblossar en massa cigaretter och tror att 5 liter hårsprej i sitt upptupperade hår är inne.

Aldrig trodde man som tonåring att valborg kunde förknippas med en mysig middag som det kommer bli ikväll och sedan värma sig lite till en brasa i nykter tillstånd. Nåja ett och annat glas vin kommer det nog bli men jag jobbar imorgon samt känner mig fortf inte helt kry så blir en lugn kväll.

Hittade en massa gamla bilder från valborg 2004 tror jag det är ifrån när jag och vänner sitter och super hemma hos mig och tror vi är coolast i världen, haha vilken syn.

Ha en mysig kväll!






Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0