Återträff med syster


Julia, mamma och syster sofie


Julias present från Sofie


Sofie köpte en klänning till mig!


Oscar statyett "best sister", bodyparfym och läppförstorings läppglans

Idag så ringde klockan 7:00 men jag var tvungen att znooza till 8 för det gick bara inte att resa sig upp så tidigt. Men 8 är relativt duktigt att gå upp tycker jag speciellt när det är min lediga dag! 7 maskiner körde jag, båda tvättrummen var lediga så jag kunde köra dubbeltvättar vilket underlättade tidsmässigt. strax efter 12 så åkte jag hem till mor och far för att träffa min älskade syster! Hon hade köpt lite presenter till mig och julia från USA så kändes som julafton när vi satt runt matbordet med te och hade presentöppning.

På kvällen så grillade vi och såg på massa foton från sofies resa, sedan så körde pappa oss till bussen och nu sitter jag och syster hemma hos mig och myser med te, ansiktsmasker och Seinfeld. Åh vad jag har saknat henne!

Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0