Fredags utgång


Min vackra vän Selina

Igår efter jobbet så var planen att dra till Gatufesten på Skånegatan men innan jag hann dit så hörde jag att det inte alls var särkillt bra. Så jag mötte upp Martina, Linda och Selina med c/o på Little Persia. Träffade även ett jätte gammal ex där vilket var skoj då vi inte pratat på evigheter. Tillslut var det bara jag och Selina kvar så vi begav oss till Söder Hof där hennes kompisar befann sig. Även där träffar jag på exet av en slump och det sluta med att vi stod och ölade med dom tills stängning. Det blev inte så sent men alldeles lagom efter en hel jobbvecka och vart dessutom kanon att få två livvakter som sällskap hem då mitt ex bor ca 50 meter ifrån mig.
Ikväll blir det partiiee!

Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0