Grönalund och Inglorious Basterds









Igår så tog jag, Martina och hennes pojkvän båten över till grönalund för att göra slut på vårat rabatthäfte vi haft kvar sens vi var där med jobbet. Blev bara ett åk, ett ganska må-illa-åk på flygande mattan, tror att mitt barnsinne för att åka runtruntruntrunt har förändrats till att bara vilja spyspyspyspy.

Tog en öl på en av krogarna där inne och sedan åkte vi hem till mig och åt sushi. Vid 9 så gick vi på bio och såg filmen Inglorious Basterds, kan lugnt säga att det är bland de bästa filmer jag någonsin sett. Länge sen alla i hela publiken jubla och klappade händerna så mycket efteråt som de gjorde till denna film. Måste ni se!

Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0