Hjärnspöken

Idag kom jag på att jag kanske inte mår så bra av att äta P-piller. Har precis börjat igen men kanske måste sluta eftersom jag har för högt blodtryck eller byta till någonting annat. Men det är inte det jag känner av utan att jag är inne i en riktig Depp-period. Det innebär inte att jag sitter och gråter för ingenting utan att allt känns så meningslöst trist just nu! Jag känner mig ful, inget jag gör blir bra, allt jag säger är fel, vardagen är pisstråkig och jag vill bara lägga mig under täcket och sova bort en månad eller två.

Hm, eller så är det en vanlig upp-o-ner gång som de flesta har cirka var 3e månad , men känns som dessa känslor kom precis lagom när jag började käka mina piller. Jobbigt att vara brud ibland!



Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0