Bad taste maskeraden

Igår så var den äntligen dags för den efterlängtade maskeraden. Nattis och Thomas kom hem till mig och drack en massa vin samtidigt som vi spelade "jag har aldrig.." MYCKET intressanta svar blev det. Vid 21:30 cirka så började vi bege oss mot la partyyy. Jag som hade lovat ta en massa bilder innan glömde det totalt efter några glas och istället blev det en massa misslyckade bilder som är upplagda på fejjan som man inte minns när eller att de blivit tagna.

Var hemma runt halv 4 och då fick jag extrem fylleångest som slutade i en massa tårar. Haha, varför? Don't ask me, Jag skyller på vinet.

Idag har jag legat och varit halvdöd i soffan och tittat på pussycat dolls 2 maraton på 3an. Nervös för imorgon då det är min första jobbdag på nya jobbet. wish me luck!




Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0