Den Rätte För Rosing

Sitter och tittar på Rätte För Rosing. Vet inte om jag ska skratta åt henne eller åt dom som sökt sig in i programmet. Jag tror detta är ett PR trick, att hon ska få ännu mer uppmärksamhet och att ännu fler (om det är möjligt) ska veta vem hon är. Okej, när the bachelor eller the bachelorette gick på tv tyckte jag det var jätte bra för alla såg ut som prinsar och prinsessor och inspelningen blev ett sagoland, MEN ett sådant program med Linda Rosing väcker inte alls dessa känslor, tvärtom.

Dock så har dom ju lyckats, för här sitter jag och tittar på det.







Kommentarer
Postat av: beatrice

svar: jaha okej, men jag får nog nöja mig med den här :D

kram

2009-02-26 @ 21:30:05
URL: http://beeahh.devote.se

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0