sjukling efter helgen

Sitter på jobbet och har lite tid över innan öppning då jag var lite extra snabb idag med städningen. Helgen var super härlig! Var ledig både i lördags och igår söndag, så i fredags kväll så satt jag bara och mös i soffan till Let's dance och ännu senare kom Andreas hem till mig. På lördagsmorgonen så ringde klockan för vi skulle upp tidigt (kl 10 är tidigt för mig) för att gå och köpa lite skruvar. Hann inte lägga upp någon "efter-bild" från föregående inlägg men ska försöka idag när jag kommer hem så ni ser hur fint det blev. Andreas hjälpte nämligen mig och sätta upp en massa hyllor för mina skor!

På kvällen så bar det av mot Lidingö till min älsklings Natta för middag och fördrinkar innan vi tog taxi till djurgårn där det var en Examensfest = Gratis cider/öl hela natten. Dock så var det inte vår musiksmak som spelades där så efter en massa gratis cider så tog jag, natta, 2 tjejkompisar och Rickard en taxi till solidaritet. i kön så bangade dock de två extra tjejerna så vi blev bara 3 men hade hur kul som helst. Vilket ställe! Även fast det var helgen innan löning så var det smockfullt med folk, precis lagom så att man fick rum på dansgolvet.

Blev en donken, en taxi hem och sedan var jag i sängs när klockan var närmare halv 6. Får nu skylla mig själv att jag har världens halsont, nästäppa och ostadig kroppstemperatur. Men ack så kul det var! Jag får skylla på Bella som kom hem till mig igår kväll och var lite sjuk, hon har säääkert smittat mig. (eller inte)

Dags att jobba. Ha en super bra dag!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Heeeej:) heheh det e okej, julia lekte med mig istället. jaa torsdag ska funka super för mig:)'

pussss

2009-02-23 @ 10:40:04
URL: http://sofieahl.blogg.se/
Postat av: I Love Travel

Hej! Vilken fin blogg du har!



Kika in på I Love Travel för reseinspiration.

Ha en bra dag!

2009-02-23 @ 18:40:38
URL: http://ilovetravel.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0