Back to school!

jo nu ska ni få höra! i tisdags så följde mamsi med mig till skolan som jag kanske ska börja på. Vi var lite tidiga så vi satte oss på ett café ett stenkast från skolan. Klockan 13:00 så mötte vi Rektorn som var hur mysig som helst och berättade djupingående om kursen. Efter en timmas prat så fick vi en rundtur i skolan och deras salong som dom har öppen för allmänheten.

Det glimmade verkligen i mina ögon när hon berättade om allt jag skulle få lära mig, och studiebesök vi skulle få göra. Ett intressant besök vi bla skulle få göra var på akademikliniken där vi skulle få se en plastikoperation näsa/bröst/fettsugning/osv... 

Men det är inte förens hösten 2010 som jag ska börja eftersom jag verkligen VERKLIGEN vill åka med tjejerna till Australien nu i höst och vara borta på obestämd tid. Nästa vecka ska jag besöka en annan skola med samma inriktning för att få lite altenativ på skolor. 

i'm so exicted! 



Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0