Busbarn

Idag så följde jag med mor och far till släkten. Mitt kusin barn lilla Linnéa har blivit 2 år och är busigare än någonsin. Så söt när hon öppnar sina paket med ögon stora som tennisbollar och sedan lägger hon leksaken åt sidan och vänder sig om till pappa "Meeer,, meer pappa?!". Längtar tills man själv har en liten krummelur att leka med igen, jag tror jag kommer bli barn på nytt då.

Men det är några år kvar till dess, först måste man ju ha ett eget liv.

Sedan så åkte jag och päronen till Resturang Ciao Ciao Grande i stan och åt lite middag. Nu är jag hemma mätt och glad och äntligen så snöar det också! Kanske det blir en vinter trots allt.

Imorgon ska jag försöka ta nya tag och hålla mitt nyårlöfte om att träna minst en gång i veckan. Om nu inte jag ska och titta på tapeter vill säga då får jag skjuta upp träningen, (here we go again)









Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0