Jag har aldrig..

Dagen: Åkte först till och hämtade mina nyslipade skidor som jag även fick ut gratis tack vare Pihlens vän. Ett mycket stort tack! När jag ändå hade gått Plus 200:- så bjöd jag Pihlen på Pizza hut som tack för hjälpen med lämning och hämtning. Sedan så skyndade jag mig till Lagerhaus på drottninggatan i världens snöoväder för att köpa spelen "Jag har aldrig" och "Sanning eller konsekvens". Såklart så var båda spelen slut hos dom men det skulle tydligen finnas vid Sturegallerian. Små sprang hela vägen och hann fram precis 5 minuter innan stägning. Dock så hade de bara ett av spelen, "Jag har aldrig".


Solitude by enfi.

cykel vinterflickr.com







Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0