Kommer att sakna er!

På fredag så är det sista dagen med mina härliga klasskamrater på Inrednings kursen jag har gått på. Är så ledsamt och tråkigt för alla har verkligen bidragit något till gruppen och har varit som en stor familj då alla är i totalt olika åldrar. Fick redan känslan av att slutet var nära i förrgår då det var sista dagen för Lina då hon reste igår till en mycket varmare och soligare plats på andra sidan jordklotet. Men vi har bestämt att när hon kommer hem om en månad så ska vi ta den där utlovade drinkingkvällen hos henne.

Annars så är jag jätte nervös inför fredag då vi ska redovisa vårat projekt. Jag är inte närvös för personerna utan bara för själva saken att stå där uppe ensam och prata för min sak. Har alltid haft scen skräck och kommer stå och darra som ett asplöv. Jag och Cissi som också är super närvös för redovisning har försökt att peppa varanndra men slutar ofta i att vi funderar på att vara sjuka. haha, förstår inte varför närvositeten slår till när man står där framme, går ju alltid bra att prata när vi sitter runt bordet. Kanske är nervös bara för att jag vet att jag brukar vara nervös, nervös för att vara nervös.

Lägger upp lite bilder senare i veckan på mitt slutliga projekt.



Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0