Lördags vimmel

Igår så var det dags att fira fia ordentligen. Började hemma hos henne med vänner och släkt och en massa mat samt vin. Några timmar senare så tog vi bussen till China Station, var första och sista gången för mig. Vi var kanske där i 40 min och under den tiden blev jag både nykter och otaggad. Johanna började även må dåligt med sin ögoninflammation så hon åkte hem, förstår henne helt och håller då hon även skulle jobba 7:30 idag.

Sedan vart vi bara 3 men skilldes åt vid centralen då jag åkte till Londonbar och mötte Zandra. Det var som en slagerbar med ett litet dansgolv, mycket södermänniskor i 23-30 års åldern. Helt okej med trevligt sällskap men det var helt smockat med folk. Man stod som en inlagdsill och man fick tränga sig fram för att ens nå baren. Då jag redan varit otaggad sens innan så åkte jag faktiskt hem och var i sängs strax efter 1. Skönt idag dock och inte vara bakis då jag ska hem till föräldrarna och fira pappa som fyller år.

GRATTIS FARSGUBBEN!




Kommentarer
Postat av: johanna

2009-01-21 @ 12:42:09
URL: http://muschi.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe, man kanske ska skriva nått...

jo jag har fått ögoninflamation IGEN! jag som hade tänkt dra med dig ut i helgen, men, men jag fpr ju inte sminka mig tills på onsdag och måste slänga ALLT ögon smink, vi kanske kan schoppa på söndag

2009-01-21 @ 12:43:22

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0