My super sweet 16

Idag så har syster hjälpt mig att storhandla mat då jag levt på knäckebröd och nudlar senaste dagarna. Sedan så åkte vi in till stan och handla lite onödigt ting samt utklädnad till maskeraden om 2 veckor. Minns ni inlägget för några dagar sedan? Självklart så kom inbjudan någon dag efter att jag skrev det och även en påpekning om vad jag lovat.

Ska låna syrrans body sen så ska jag sy på alla paljetter jag köpte idag på Panduro på ett par strumpbyxor. Ska leta vidare efter vitasolbrillor. Får se hur likt det blir.



 

Nu: MY SUPER SWEET 16 på MTV. Mer bortskämda barn får man ju leta efter, dock otroligt underhållande att bli upprörd till.






Kommentarer
Postat av: Nattis

hahahaha du kommer vara sååå läcker! själv har jag hittat en peruk a la bröderna fluff (stort afro) nått å satsa på måntro?

2009-01-09 @ 11:41:48

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0