Details


Ljuslykta 49:- bordsduk 149:- från Hemtex


Sänglampa i valnöt med dimmerljus 1653:-



Klädhängare från Bery details 98:-

Gick jätte bra hos frissan! Äntligen lite mörkt härligt hår igen. Jag åkte lite tidigare hemifrån för att kunna kila in i en lampbutik där jag tittat på en sänglampa ett längre tag nu. Lönen klirrade ju även in på mitt konto inatt så jag köpte lampan på en gång. Man ska inte fundera så mycket för då blir det aldrig av! Efter jag blivit ompysslad av frisören så åkte jag in till stan igen till Berry Details där jag köpte två klädhängare till sovrummet för morgonrock och annat trams. Fina inte sant?! Gick även en sväng in på Hemtex och matchade lite dukar och ljus till mitt marbord (som jag ifs aldrig sitter vid men är ju fint med lite färg ialf)

Kommentarer
Postat av: joline

ååh tack så jättemycket, du anar inte hur glad jag blir av att höra det :D och din blogg är sjukt fin, jättemysig verkligen!

2009-07-24 @ 19:54:08
URL: http://joline.devote.se

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0