Längtan


Ge mig sol!

Fick ett samtal igår kväll av Johanna som är på Hultan med brudsen. Jag avstod detta år för jag tyckte inte alls det var lika roligt förra året som året innan. Tur det för det har ju inte varit kanon väder precis. Men tjejen ringde iallafall och även fast jag inte hörde ett ord av vad hon sa så hörde jag att de stod i folkmassan till någon koncert och DÅ saknade jag det faktiskt lite. Så härlig känsla att stå där lite berusad, inklämd bland människor och skrika sin hals hes till banden.

"Vi ska på hultsfredfestivalen jag ska skrika mig hes och vara full och galen älska i lera och bajamaja ska jag skita ut alla mina beskymmer!"


Björn Rosenström

Kommentarer
Postat av: Stina

Men gud liken fin blogg du har!!



sv: hihi, ja! Jag gillar den verkligen :) Kram!

2009-07-10 @ 13:07:42
URL: http://mybloggilogg.devote.se
Postat av: karolina

sv: ne jag tror inte det gör så ont som vissa säger, jag hoppas inte att det är så i alla fall, och om det gör det, så är det lätt värt det! texten jag ska ha ska vara lite längre ner än i nacken, mer under nacken om man säger så, som angelina jolie har på bilden på min blogg, precis där. jag har nu hittat en till mening som 'al cuor non si comanda' = 'du kan inte bestämma över ditt hjärta' eller nått i den stilen, men det är italienska och jag skulle vilja ha texten på spanska, hittar dock nte exakt översättning. så kanske blir 'la vita é bella' ändå =) och, du kan ta den meningen om du vill, det gör mig ingenting serru ;) tack för hjälpen i alla fall! =)

2009-07-10 @ 13:56:15
URL: http://itisonlylife.devote.se

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0