Lördag Lördag Lördag

Åh vilken härlig lördagskänsla jag har! Nyduschat hår, härliga vindar som blåser in från mitt fönster, en rejäl sovmorgon och frukost - Kan det bli bättre?! Ikväll så är planerna att möta upp min kära arbetskollega Martina och hennes tjejkompis från Falun för att gå ut och äta en bit. Med magarna fulla av mat och sinnena småberusade så drar vi vidare till Trädgårn tror jag, my first time there.

Åh vad jag har längtat efter att få kle upp mig och känna mig lite snygg när man nu nästan en hel vecka gått osminkad och med halvsnuskigt hår.

Ska kila förbi systemet nu för lite inköp. Ciao


Joey och Jessi on the dancefloor



Påtal om något helt annat så drömde jag massa konstigheter inatt. Jag drömde om dig An. att du och en annan Al. har funnit varandra, skulle inte förvåna mig, vet inte varför men har en känsla bara... Men isf är jag bara glad för din skull.. Du är värd så mycket mer än vad jag nånsin kunde ge dig.

Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0