Sommarlov och Tranbärsdrog





Yes detta är vad jag häller i min kropp för tillfället, senaste 3 dygnen har jag hällt i mig ca 2 liter varje dag. Känns faktiskt som det hjälper om inte annat så lurar det mig mentalt och det är ju nästan samma sak:)

Ska möta upp mamma om någon timme för att äta lite middag hos min farmors syster och sedan ska vi iväg och fira min kusin och min farbror. Idag så börjat förresten mitt Sommarlov (låter härligare än semester). Jag har blivit desperat på detta skitväder att jag försöker hitta någon som vill dra en sista minuten med mig. Bella välkomnade mig att följa med henne och Micke men hittade inga avgångar till samma ställe. Någon?!?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänkte bara komma med ett litet tips eftersom jag själv lider av UVI rätt ofta. Köp tranbärskoncentrat eller tabletter på hälsokosten istället. Jokk tranbär innehåller en massa socker och socker är inte bra vid UVI, svårare att bli av med infektionen då.

Hoppas det hjälper! :)

2009-07-08 @ 13:31:21
Postat av: caroline

åh tack för tipset! ska titta förbi hälsokost imorrn och se vad dom har att erbjuda:) kramar!

2009-07-09 @ 19:14:29
URL: http://humlerum.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0