sovmorgon till 15:50


Min favorit tjej Bella


Danne och Jesper fokuserade


Jesper, Danne, Erik och Axel


Mat!



Det nya rockbandet Fredrik, Danne, Erik och Söder

15:50! Jag menar 15:50!!! Jag vaknade i en chock då jag praktiskt taget sovit bort hela min sista lediga dag innan jobbet! Haha lite komiskt ändå, nu har jag ett nytt rekord av sovmorgon, förut var det bara till 15:00. Igår vart det en mysig eftermiddag i en park med en massa musik, cider och kubb som jag och mitt lag alltid förlorade på konstigt nog. Sedan blev det mer folk hemma hos Danne då även min Johanna kom dit för att spela lite rockband och för att sedan gå ut. Utgången blev i katastrof då alla splittrades och klockan var redan ganska mycket. Vid halv 2 tiden drog vi hem till mig på efterfest (= eftermys) med film och popcorn. När de sista människorna äntligen gått så däcka jag och johanna ganska snabbt i min säng.

Jag kan ju inte säga att jag inte är utvilad idag ialf hehe. Nu ska jag strax iväg till Haninge och möta upp Johanna för att ta en tur till vårt älskade IKEA! See ya!

Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0