Uppdatering av min tatuering

Så fort jag blev 18 så gjorde jag min första tatuering, var inte alls genomtänkt, gick bara dit, bläddra någon minut i en bok och peka "Den, den ska jag ha!". Så tråkigt som en tribal blev det på höger sida om svanken. Dessutom så får man inte sola direkt eftersom den måste "läka" men det sket jag fullständigt i så nu har den blivit lite små fläckig.

SÅ! nu är det dags! Först och främst måste jag fylla i färg där det har lossnat pågrund av solningen sen så tänkte jag göra den lite finare och intressantare med blommor. Har suttit nu i 2 timmar och sökt på internet på "Hawaii flower" "Lotus flower" och "Körsbärsblomma" för att lätt kunna skissa lite olika former och färger.

Jag tror jag har bestämt mig för Bild 1: Hawaii blomman i en ljusrosa färg, tjockare ifyllnad längst ut, lite gult i mitten och sedan skarpa kanter. Vad tycker ni?!

 

   

Bild 1 Hawaii                                                                                Bild 2 Lotus


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Hej gumman, vi saknar dig!! Har du det bra?

Jag tycker att bild 1 är finast, men dock tycker jag att du ska spetsa till blommorna lite, som på bild 2! En lotushibiskus-hybrid typ:)

Pussar

2009-07-23 @ 00:45:15
Postat av: Linda

Bra ide mathilda1

Tänkte också säga bild 1. Den känns mer du!

Tack för senast var så härligt att få se dig :)

Puss puss

2009-07-23 @ 10:17:04
Postat av: caroline

ÅH mina smultronbarn! Saknar dig också mathildis! Du går ju på semester när jag kommer tillbaka så blir ett tag:( men vi får hooka up någon dag och ses tycker jag!



ska fundera lite till med blommorna, svårt svårt...

2009-07-23 @ 11:13:52
URL: http://humlerum.blogg.se/
Postat av: sofie

Feeettt fin header du har!! snygga tattoos! Du borde gora den med hawaiiblommorna tror jag:)<3<3

2009-07-25 @ 10:55:28
URL: http://sofieahl.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0