Hejdå syster!

Imorgon den 14 Juni så är det dags för min lillasyster att ge sig ut i stora världen alldeles ensam. Hon ska till Los Angeles på språkresa och vara borta i 2 månader! I torsdags när hon var hemma hos mig så blev jag lite tårögd när hon gick men lika fort försvinner det då jag inte kan förstå att hon verkligen ska iväg! Jag menar, allt kan ju hända! Hon är ju en kopia av mig när jag var i hennes ålder så jag förvånas inte alls om hon hittar på en massa bus där borta som hon egentligen INTE borde göra. Är inte långt kvar tills hon blir 18 heller. Känns som det var igår som vi lekte isbjörnar i sälen eller dinosaurier med Orm som svans, minns du?

Jag skulle aldrig, Adrig kunna få en bättre syster så det tackar jag mamma och pappa för.

Så sofie, Jag kommer sakna dig oerhört mycket nu i sommar och jag vill att du Försöker iallafall att inte göra något dumt som jag skulle göra. Tänk så här när det dyker upp en situation "Hm... Skulle Carro göra detta?? Ja det skulle hon" Då gör du det INTE, okej stumpan? Annars, Ha så himla kul nu och lycklig resa så rings vi vid imorgon från arlanda!

Älskar dig!







Kommentarer
Postat av: Sofie

awwwwwww big sis<3 Du e den bästa systern man kan haaa!! Jag tackar mamma och pappa att jag fick världens grymaste syster! Jag lovar att ta det lugnt och inte göra det du skulle göra:) Big promise! Minns klart när vi lekte dinosaurie hemma, det va fett kul haha. Och när jag kissa på mig i sälen när vi åkte massa rutchebana hahahhaha.! (hoppas ingen läser detta;))



Men vi ses ju snart och tiden kommer gå fort ändå. Hoppas du får det bäst här hemma älskling! Kommer sakna dig enormt. Loooove love love från lillsyster:)<3

2009-06-13 @ 21:25:26
URL: http://Sofieahl.blogg

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0