Soltimmar


Johanna happy


Jag  bränner lite hud


Sofie vid busstationen

Jag är så lycklig! Har varit kanon väder hela helgen men jag har varit tvungen att stå i butiken och jobbat så jag har missat alla fina soltimmar, MEN, idag vart jag ledig! Ställde klockan tidigt tidigt imorse och mötte upp Johanna för att gå hem till mina föräldrar och utnyttja poolen. Till lunch så fixade Söta Mamma ihop en ceasarsallad till oss, mumma!

sedan tog syster över solstolen när Johanna skulle till jobbet på eftermiddagen och vid 5 tiden åkte vi hem till mig. En riktigt toppen dag har det varit! Imorgon så vänder vädret till 10+ grader och regn och fortsätter så hela veckan så jag hade riktigt tur att jag fick EN dag iallafall.

Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0