Begravningsdag

Godmorgon! Jag vet inte hur ni blev väckta men jag vaknade till att Bella var nedanför och undra om hon fick komma upp. Självklart sa jag! Klockan var ändå 9 och då är det okej att gå upp även fast man är ledig.

Idag är jag ledig från jobbet för jag ska på begravning. Jag gillar inte alls begravningar, blir så obekväm av alla ledsna människor. När jobbet frågade hur det kändes inför idag så blev mitt svar "jag vet inte, orkar inte tänka på det". Jag kommer nog inte bli ledsen förän jag sitter där i kyrkan.

Hoppas det går lindligt bra idag...



Bella är nu den första som kommit och rensat i min loppis och hittade sig lite fynd. Vem kommer näst??!

Kommentarer
Postat av: johanna

Jag glömde helt bort begravningen men om du vill kan jag glida in hos dig med mitt nu helt gula hår och en skål popcorn ;) lite disney singstar också ;)

2009-05-29 @ 11:19:41

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0