Jakten fortsättter


Idag hade jag tänkt att jag och syster skulle lekt men hon dumpade mig för en maskerad kväll som dragqueen, vilket jag dock tycker hon gör helt rätt i! Jag hade ändå inte orkat göra något skoj då jag idag har jobbat 7 dagar i streck. Fy satan säger jag för sånna pass.

Uppdatering om Kavajen jag skulle köpa. Den fanns inte i min storlek och de skulle stänga precis så jag orkade inte ta mig tid att fråga om den fanns på deras lager. Dock är den jätte söt på med sitt rosa foder men den passar nog mer på Cissi (Såg den på henne och ville så gärna ha en jag med) än vad den gör på mig.

Du hittar kavajen med de rosa fodret på Jane Norman i Souk Gallerian på Drottninggatan för 700:-

Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0