Kung Alkohol

Jag blir så arg!
Min chef berättar för mig om en incident tidigare samma dag då en kund kommer in och berättar om att en av våra grannbutiker har en rejält alkoholiserad man inne i sin butik och tjejen som jobbar är ensam. Kunden tyckte att det kändes väldigt obehagligt så min chef ringer vakten.

två vakter begav sig till butiken och mannen hade blivit så våldsam och arg att den ena väktaren fick föras till sjukhus.

Jag blir så jäkla trött och förbannad på sånna här människor! Visst jag dricker alkohol, men i måttliga mängder tillsammans med mina vänner vid speciella tillfällen men jag dricker mig fan inte redlös mitt på blanka dagen.

Alkoholmissbrukare är fan det värsta jag vet. Och jag talar mycket av egna erfarenheter när jag säger:
 Förstör inte banden med era nära och kära genom alkohol - för tro mig alla kommer inte stanna kvar om du fortsätter!



Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0