Sand mellan tårna


Rainbows in the Sand by DodogoeSLR.

Sååå nära var det att jag skulle ta en sista minuten med Zandra. Nästa vecka skulle vi dra, till sol, sand och bad. Jag hade redan börjat planerat på hur jag skulle packa väskan, "fotbollen får jag ju plats med så den tar jag fasiken med"... Men sen så fick man ett "Nej" från jobbet, såklart, min helt underbar briljanta idé var inte alls särkillt uppskattat.

Jag och Nathalie har dock kommit överens om att komma på en rejält smart uppfinning - bli egna företagare och VIPS så är man snorrik(are) och kan börja leva.

För livet är något som ska upplevas, pengar är till för spendera, man ska inte ligga på dödsbädden och undra "va fan hände med mitt liv??!?!"

så dagens ord lära från mig är att LEV DITT LIV!






Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0