Vilken bikini är snyggast?



Jag tycker egentligen inte alls om rosa (trots det så köper jag en rosa klänning hehe) eller rättare sagt jag tycker inte jag passar i rosa. jag förknippar alltid färgen med fjortisar och omogenhet så känner mig lite obekväm i färgen. Men denna vecka verkar jag ha rosa på hjärnan då detta är mitt andra plagg denna vecka som är just Rosa.

Bikinin är från Stadium, överdel 99:- underdel 99:-

En fråga som har diskuteras vilt är vilken bikinimodell som egentligen är snyggast? Pihlen och Micke tycker att denna som jag har köpt inte är lika snygg som trekantsbikinin. Men jag och Bella håller inte med. För mina minituttar så tycker jag denna modell är snyggare faktiskt. Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Elvira

Åh, det värmer otroligt mycket att höra. Tack!

2009-05-21 @ 00:33:45
URL: http://baraelvira.devote.se
Postat av: bownii

super söt!!:D

sv: hahah ja det är faktiskt sant..

2009-05-21 @ 01:33:41
URL: http://bownii.devote.se

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0