Ledig dag!



Idag har jag varit ledig! Först var jag hos frisören som titta lite på mitt hår och så planera vi in hur blonderingen skulle gå till så om 2 veckor är jag blond! Spännande! Sen så spenderade jag hela dagen i stan helt ensam, var både tråkigt men ganska skönt också, strosade runt precis vart jag ville och i min snigeltakt. Tog en latte och vandra runt på Mio där jag hitta denna underbara lampa. Åkte till min hudterapeut och köpte en foundation, gick runt och leta efter min syrras födelsedagspresent. Köpte en trisslott och vann 250:- spänn. Handlade lite mat och nu sitter Martina här och väntar på att bli gödad haha. Senare ska vi möta upp Johanna och Jessi för spelning.

Puss på Er!


Kommentarer
Postat av: DreamWorld

Din blogg håller trycket!;) Brukar kika förbi och läsa. Så keep on writing, det är roligt att läsa om alla äventyr:)Grattis till vinsten på Trisslotten by the way!:D



Kramar



/Hampus :)

2009-10-09 @ 20:23:06

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0