Root lift



Root lift 130:-

I lördags så var min första provdag för mitt lockiga hår, gick helt okej förutom att det såg ganska så ruffsigt ut. Sprang över till frisörsalongen för lite tips och gick därifrån med denna Root lifter av märket Sachajuan. Egentligen sa dom att jag behöver en bra mousse men jag gillar inte det för tycker det blir så stelt och fett på en gång, men nu några dagar senare förstår jag att jag måste nog prova det iallafall för just nu är det bara trassel av allt. MEN iallafall, denna root lifter måste jag rekommendera för det märktes verkligen skillnad efter första användningen! Använd i fuktigt hår i hårbotten och föna sedan som vanligt. PANG! och du får volym!

 


Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0