Tjejkväll

Igår lördag så jobbade jag hela dagen med min favorittjej Linda. Planen var först att jag skulle gå ut med Bella och c/o men jag var så sjukt otaggad på att kle upp mig och dricka sönder skallen så Linda föreslog att vi gick hem till mig, åt middag och drack något glas vin istället - vilket jag tyckte var en superb idé.

Så så blev det. vi gick till min pizzeria nere på hörnet och beställde med oss mat hem. Väl uppe hos mig så korka vi upp en flarra vitt, tände lite ljus och satte på tv:n. En liten stund senare så kom även Martina och Selina förbi och kvällen bestod av massage, håruppsättningar, youtube, filmen skruva den som beckham, skitsnack och allmänt mys. Efter 12 snåret så vandra dom hem och det blev en tidigt sänggång för mig.






Igår fick jag även min sängavel, sänglampa och krokar uppsatta i sovrummet - visst blev det fint!


Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0