Partyfeet on!


(skor från Skopunkten 299:- men jag och Natta handlade tillsammans och fick 50% så 220:-)

Jag fattar inte att jag köpte dom här skorna! Skyhöga då jag redan har komplex för min längd, men Natta peppa mig till dom så nu pryder dom min fina skohylla och är redo för att partas i. Ikväll kommer Cilla och Natta över till mig för att laga lite god (nyttig! det vill säga INTE pizza) middag. Sedan ska vi bege oss till gärdet där det blir förfest för att sedan dansa in i nattens vimmel. Jag jobbar imorgon så blir inte så mycket vin för mig men är jättetaggad ändå!

En liten notis: igår var jag och träna, min kropp är död idag! Låren känns som stela betongklumpar när jag ska sätta mig ned eller gå i trappor. Får skylla mig själv, men är ändå ganska skönt på något sätt för nu känns det verkligen att jag har tränat ordentligt.


Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0