Spelning ikväll

Äntligen ska jag träffa min Bella igen ikväll! Var alldeles för länge sen sist tycker jag. Har blivit medbjuden till en bekants spelning på söder som ska bli riktigt kul att lyssna på då jag gillar hans låtar. Här hittar du Andreas moe och hans musik.

Kom precis hem från jobbet och har slängt i mig en billy pizza (mindre bra) och ska försöka hitta något kul i garderoben att ha på mig ikväll. Imorgon är jag ledig och även på fredag, så ska passa på att gå till tandläkaren imorgon, hälsa på mamma och åka till mio möbler och kirra en sänggavel. Ska även på kvällen svänga förbi en ägarinna till en hembutik som säljer jätte fina teburkar (lägger upp bilder på dom sen) På fredag möter jag upp syster efter hennes plugg för att beställa tid hos tatueraren. Spännande!!

Ha en toppen kväll!


Moe på UNG 08


Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0